Corona Admin
Loading...
Forum List Message List Search
HamSphere QSL service.
2012-01-07 09:45
Moderator
Registered: 14 years ago
Posts: 238
Hallo allemaal
Dit bericht heeft Kelly in Facebook geschreven,ik breng het in het Ned.Forum omdat niet iedereen op FB zit.

Binnenkort lanceert HamSphere een QSL service ,ingebed in de Transceiver.Je kan dan je eigen QSL kaart en digitale QSLs rechtstreeks vanuit het logboek HamSphere verzenden. Snel, gemakkelijk en betrouwbaar.
####################################################

Ik (Geert) denk dat velen met mij blij zijn met deze exstra service van Kelly,want voor de meeste gebruikers is het te omslachtig een QSL kaart te versturen over het internet.

Gr Geert
Re: HamSphere QSL service.
2012-01-13 20:08
Registered: 12 years ago
Posts: 1
Ik hoor je er zojuist over praten op de frequentie, en inderdaad, fantastische feature ! Maakt het allemaal net weer even wat mooier.
Re: HamSphere QSL service.
2012-01-23 02:29
Registered: 13 years ago
Posts: 5
jah echt een leuke optie
het wordt ons weer lekker makkelijk gemaakt.
Geert die alles weer in het nederlands voor ons vertaald wij moeten blij zijn met deze [duitser]fries
nederlander.bedankt Geert
Re: HamSphere QSL service.
2012-01-27 08:28
Registered: 12 years ago
Posts: 2
Een hele mooie aanvulling in het al zo mooie programma en dan, zoals boven mij al geschreven ook nog eens weer keurig in het Nederlands verwoord door Geert. Heel veel dank. Een goed programma, een goed forum met uitleg door een gedreven admin.

Groeten Peter
Re: HamSphere QSL service.
2012-03-06 16:20
Registered: 13 years ago
Posts: 9
Hi beste lezers, ik ben de 18hs489 (Cornelios). Ik krijg te horen, dat ik, nagenoeg niet te verstaan ben. Wat kan hier fout gaan, dat dat zo is. Als ik op de knop drukt (PTT) schiet de naald met een noodgang naar rechts, en zie de tx rood geven, daar voor is hij gewoon groen.

Hoor graag een reactie !

18 VH 489.
Re: HamSphere QSL service.
2012-03-12 01:58
Registered: 12 years ago
Posts: 1
gr Geert grtjes ik ben mijn program van hamsphere kwijt en kan het niet meer ophalen krijg wel een niew pas woord maar wat doe ik er mee ? ALS IK HET PROGRAM NIET MEER OP DE LAPTOP HEB IK HAT NOG é DAGEN OM HET T GEBUIKEN EN NU WEG GEDAAN HEEL SPIJTIG HEBT U SOMS EEN OPLOSING WANT HET IS WERKELIJK EEN HEEL MOOI PROGRAM IN AFWACHTING VAN UWEN TWEGE ALVAST BEDANKT BIJ VOORBAAD FIJNE GRTJES 73sss van 16HS516 FIEN GENT OOK HEB IK PROBEEM MET HET OVER MAKEN VAN HET BETALEN VAN DE 30 uero voor het lidgeld ben wel niet meer van de jongste 1943 dus maar we doen ons best om erbij te horen grtjes en nogmaals bedankt bij voorbaad Fien
Re: HamSphere QSL service.
2012-03-12 07:45
Moderator
Registered: 14 years ago
Posts: 238
Hallo
Het Programma was uit de lucht (vanaf 11.03) vanaf 22.00 tot ongeveer 0.100 Uur de 12.03.

Alles moet weer normaal lopen, alleen het QSL system is nog buiten bedrijf.

Gr Geert

PS mocht je ondanks alles nog problemen hebben ,dan hoor ik het wel
Re: HamSphere QSL service.
2014-09-08 13:37
Registered: 14 years ago
Posts: 10
13HS575 Wrote:
-------------------------------------------------------
> Hallo
> Het Programma was uit de lucht (vanaf 11.03) vanaf
> 22.00 tot ongeveer 0.100 Uur de 12.03.
>
> Alles moet weer normaal lopen, alleen het QSL
> system is nog buiten bedrijf.
>
> Gr Geert
>
> PS mocht je ondanks alles nog problemen hebben
> ,dan hoor ik het wel
Re: HamSphere QSL service.
2014-09-08 13:47
Registered: 14 years ago
Posts: 10
Geert eindelijk heb ik je gevonden na lang zoeken kan nl geen engels schrijven.Al heel lang zit ik bij Hamsphere en ben een zeer trouwe gebruiker heb ook in de slechte tijden achter Kelly gestaan Nu heb ik na 2 tickets nog geen hs 4.0 heb toch vanaf 15 augustus genoeg geduld gehad vind je niet . Wat ik nog het ergste vind is dat ik zelfs geen bericht heb gehad van hs Waarom moet Kelly zo met mensen omgaan die hem door dik en dun trouw zijn gebleven Gaat het dan weer die kant op dat wij gebruikt zijn en de hams weer voor gaan Het zit me zeer hoog Geert Ik vind dat er niet genoeg informatie is gegeven om de mensen gerust te stellen Ok Geert ik hoop echt een bericht te krijgen aub Mag ook via de Mail hanslousberg@ziggo.nl wand ik ben al op leeftijd en weet niet of ik dit forum nog vind Ik ben overigens zeer afhankelijk van hs omdat ik in een oudere woning zit en geen antennes meer kan plaatsen Ik hoop Geert dat ik nu wel wat informatie krijg of ik de enigste ben wat ik niet hoop gr Hans 19hs291
Re: HamSphere QSL service.
2014-09-08 20:05
Registered: 14 years ago
Posts: 10
Ok Geert weet niet of het door jou komt maar heb hem gekregen dus alles weer goed gr Hans
Re: HamSphere QSL service.
2017-07-08 22:15
Registered: 12 years ago
Posts: 1
Where can I find good lessons to use the QSL service on 3.0?
Sorry, only registered users may post in this forum.

Click here to login

© HamSphere AB, All Right Reserved.