DXpedition Applications Forms
2018-12-27 16:22
On the HamSphere 4 Facebook page; under the "FILES" section there are two PDF Forms, one in English and one in French, these are application forms for any operator wishing to do a DXpedition to an Island a Castle or a Lighthouse.

Please go to the HamSphere 4 Facebook page to download the form and fill them out and send them to the address at the bottom of the form. A reminder that a minimum of two weeks advance notice is required. Thank you

Sur la page Facebook de HamSphere 4; sous la section "FICHIERS", il y a deux formulaires PDF, l'un en anglais et l'autre en français, il s'agit de formulaires de demande pour tout opérateur souhaitant effectuer une expédition sur une île, un château ou un phare.

Veuillez vous rendre sur la page Facebook de HamSphere 4 pour télécharger le formulaire, le remplir et l'envoyer à l'adresse indiquée au bas du formulaire. Un rappel qu'un préavis minimum de deux semaines est requis. Merci beaucoup

Wayne A
de 9HS4755
DXpedition Manager
Re: DXpedition Applications Forms
2019-01-15 14:00
As has been pointed out to me; not everyone has Facebook - so if you want a copy of the DXPedition Application form to fill out, please email me at 9hs4755@gmail.com and I will forward the forms to you.

Comme on m'a fait remarquer; Tout le monde n'a pas Facebook. Si vous souhaitez remplir une copie du formulaire de demande de DXPedition, veuillez m'envoyer un email à l'adresse 9hs4755@gmail.com et je vous ferai parvenir les formulaires.

Zoals is opgemerkt aan mij; niet iedereen heeft Facebook - dus als je een kopie van het DXPedition-aanvraagformulier wilt invullen, stuur me dan een e-mail op 9hs4755@gmail.com en ik zal de formulieren naar je doorsturen.

Wie auf mich hingewiesen wurde; Nicht jeder hat Facebook. Wenn Sie also eine Kopie des DXPedition-Antragsformulars ausfüllen möchten, senden Sie mir bitte eine E-Mail an 9hs4755@gmail.com. Ich leite die Formulare an Sie weiter.

Como foi apontado para mim; nem todo mundo tem Facebook - por isso, se você quiser uma cópia do formulário de inscrição DXPedition para preencher, por favor envie um email para 9hs4755@gmail.com e vou encaminhar os formulários para você.

Como me ha sido señalado; no todos tienen Facebook; por lo tanto, si desea completar una copia del formulario de solicitud de DXPedition, envíeme un correo electrónico a 9hs4755@gmail.com y le enviaré los formularios.

Thank you
Wayne A DXpedition Manager

Wayne D. Anderson - 9HS4755
Mobile: 613-453-7791
Kingston, ON

HamSphere DX Expedition Coordinator
DX Expedition Forum Moderator
Modérateur du Forum en français
Email: 9hs4755@gmail.com

For HamSphere4.0 Private Message:
http://hs40.hamsphere.com/pm.php
Reply Quote Report
Sorry, only registered users may post in this forum.

Click here to login