| Forum List | Message List | Search |
|
Hola...un fuerte radioapreton de manos, ( IZ6GHE, ciao a tutti
2010-02-06 01:55 |
Registered: 16 years ago Posts: 2 |
| Bienvenidos al tren .... de LU1EYT/IZ6GHE, Roberto, ahora en Buenos Aires ....-:)-D | |
|
Re: Hola...un fuerte radioapreton de manos, ( IZ6GHE, ciao a tutti
2010-02-06 22:14 |
Moderator |
| Welcome to HamSphere Roberto. | |
Sorry, only registered users may post in this forum.
© HamSphere AB, All Right Reserved.