Corona Admin
Loading...
Forum List Message List Search
Hamsphere
2009-12-05 08:36
Registered: 18 years ago
Posts: 1
Hello Kelly,
Thanks for this nice program of yours.I hope a lot of hams will use and enjoy with it.
A Merry Xmas and Happy New Year 2010 to you and yours.
Selam from İzmir
Özhan Önder TA3BQ
Re: Hamsphere
2009-12-07 07:11
Registered: 16 years ago
Posts: 2
muchas gracias por este programa
Re: Hamsphere
2009-12-07 09:38
Registered: 16 years ago
Posts: 2
tks for all
Re: Hamsphere
2009-12-13 16:17
Hey guys,

Welcome to HamSphere. If you have any questions please feel free to ask.
Re: Hamsphere
2009-12-27 10:33
Registered: 16 years ago
Posts: 122
Un gusto encontrar españoles aquí. Un saludo y espero mantener un buen QSO con usted. Recordar-le también el foro en español que recién se ha abierto, estaría bien que todos nos mantuviéramos en contacto.

Un saludo
Sergio
Alicante
30hs142
Re: Hamsphere
2009-12-27 12:23
Hi all hope to hear from u all ..thx
Sorry, only registered users may post in this forum.

Click here to login

© HamSphere AB, All Right Reserved.