| Forum List | Message List | Search |
|
Hamsphere
2009-12-05 08:36 |
Registered: 18 years ago Posts: 1 |
|
Hello Kelly,
Thanks for this nice program of yours.I hope a lot of hams will use and enjoy with it. A Merry Xmas and Happy New Year 2010 to you and yours. Selam from İzmir Özhan Önder TA3BQ |
|
|
Re: Hamsphere
2009-12-07 07:11 |
Registered: 16 years ago Posts: 2 |
| muchas gracias por este programa | |
|
Re: Hamsphere
2009-12-07 09:38 |
Registered: 16 years ago Posts: 2 |
| tks for all | |
|
Re: Hamsphere
2009-12-13 16:17 |
|
|
Hey guys,
Welcome to HamSphere. If you have any questions please feel free to ask. |
|
|
Re: Hamsphere
2009-12-27 10:33 |
Registered: 16 years ago Posts: 122 |
|
Un gusto encontrar españoles aquí. Un saludo y espero mantener un buen QSO con usted. Recordar-le también el foro en español que recién se ha abierto, estaría bien que todos nos mantuviéramos en contacto.
Un saludo Sergio Alicante 30hs142 |
|
|
Re: Hamsphere
2009-12-27 12:23 |
|
| Hi all hope to hear from u all ..thx | |
Sorry, only registered users may post in this forum.
© HamSphere AB, All Right Reserved.