Corona Admin
Loading...
Forum List Message List Search
Hamsphere 4.0-Testphase.
2013-12-26 12:09
Moderator
Registered: 14 years ago
Posts: 238
Hallo allemaal
Re: Hamsphere 4.0-Testphase.
2014-01-04 12:13
Registered: 12 years ago
Posts: 8
BEDANKT GEERT VOOR DE INFO ZEER INTERESANT OOK LANGS DEZE WEG AL DE BESTE WENSEN VOOR 2014 EN TOT OP HET PROGRAMA 73SS
Re: Hamsphere 4.0-Testphase.
2014-01-07 02:42
Moderator
Registered: 14 years ago
Posts: 238
Ja dank je wel.
Een Gelukkig en Gezond 2014

Gr Geert
Re: Hamsphere 4.0-Testphase.
2014-01-11 21:51
Registered: 10 years ago
Posts: 10
beetje jammer dat je de add-ons voor HS 4.0 moet gaan betalen. en de vraag blijft nu ,,,wanneer kan ik 4.0 downloaden??
Re: Hamsphere 4.0-Testphase.
2014-01-13 15:23
Moderator
Registered: 14 years ago
Posts: 238
Hallo Roy
Maar dat zijn ECHT geen hoge prijzen die je moet betalen voor een zetje antenne of een rotor.

Als het zover is ,en toegankelijk is voor iedereen ,dan krijg je een mail of je kan het op Facebook lezen.

https://www.facebook.com/groups/hamsphere/

Je moet wel een Facebook account hebben natuurlijk.

En wanneer HS 4.0 uitkomt is nog niet bekent, eerst als de testen goed verlopen (en dat is positief op dit moment)

dan komen er langzaam meer gebruikers op HS 4.0.

Gr Geert
Re: Hamsphere 4.0-Testphase.
2014-06-19 17:36
Registered: 10 years ago
Posts: 10
ik zag in de nieuwsbrief dat 4.0 eind van deze maand wordt uitgerold. dus ruim nog een week om iedereen die betalende is 4.0 te laten downloaden. ik heb net weer betaald voor een jaar en ben zeer benieuwd naar 4.0 en de nieuwe freq. van 3.0 als je layout evengroot is kun je ze op elkaar op je buro blad zetten.ik hoop snel gebruik te maken van beide HS systemen.
Re: Hamsphere 4.0-Testphase.
2014-07-02 10:35
Moderator
Registered: 14 years ago
Posts: 238
Hallo
Hier het laatste nieuws van Kelly


http://www.hamsphere.com/4_32626_read.html

Dus nog ff geduld.

Gr Geert
Re: Hamsphere 4.0-Testphase.
2014-08-30 23:11
Moderator
Registered: 14 years ago
Posts: 238
Hallo allemaal
Stuur een support ticket en je krijgt een download link

Request your HamSphere 4.0 software here: http://www.hamsphere.com/support
Open a ticket and name it "HamSphere 4.0" and state your call sign in the message.

Gr Geert
Re: Hamsphere 4.0-Testphase.
2014-09-02 08:28
Registered: 12 years ago
Posts: 2
Haalo Geert,

Hoe moet ik Hamsphere 4.04 op een Mac OSX aan de gang krijgen ?
Ik heb een downloadticket gehad en de zipfile gekregen maar ik kan er tot dusverre niets mee aanvangen .
de zip is uitgepakrt en ik vind allerlij files maar geen Hamsphere4.0.Jar file die werkend te krijgen is

Help a.u.b.

Herman

Nl10168-R43
Re: Hamsphere 4.0-Testphase.
2014-09-02 15:14
Moderator
Registered: 14 years ago
Posts: 238
Hallo Herman
Is het mogelijk dat jou provider de poorten 5000 en 5001 geblockt heeft.
Dit staat in de usermanuel
***************************************************************************

Ook kan je proberen om het prog. te reinstalleren ,en opnieuw downloaden
Troubleshooting the start up and installation of the program
There are very few settings or known issues for installing the program however, we will cover the
most common ones below:
PORTS 5000 AND 5001 OPEN – HamSphere 4.0 requires port 5000 and 5001 to be open.
If these ports are closed, you can find out how to open these ports for your operating system from
the following link –Open a port in firewall in Windows (Windows 7 version)
ENGLISH LANGUAGE SETTING – HamSphere 4.0 is written in English so will require you to have an
English version of your operating system or an English language pack installed. Installing an English
language pack can be done from your control panel on your computers operating system. You can
click on the following link to Change your language setting (Windows 7 version)
AUDIO ISSUE – Unlike HamSphere 3.0, HamSphere 4.0 does not have an echo server for you to test
your microphone, however you can go to the following link to set your microphone -
www.onlinemictest.com
This link will only test your system's default microphone and speaker. If you use something other
than the default in HamSphere4.0, you will need to do like real hams do and get "on the air" audio
reports from other operators.
START UP IN ADMINISTRATOR MODE – To be able to use the radio to its fullest we suggest you start
the program in “Administrator” mode.

Gr Geert
Re: Hamsphere 4.0-Testphase.
2014-09-27 18:26
Registered: 11 years ago
Posts: 7
Goede avond Geert.

Nu mijn tijd aangebroken is als gepensioneerde, heb ik meer tijd om meer tijd te besteden om verbindingen te maken.

Je vertelde de vorige keer dat je mijn al zeer lang niet meer gehoord had, dat ik zeer juist Geert.

De reden was simpel, ik was druk bezig mijn eigen aan het voor te bereiden op mijn pensioengerechtelijke leeftijd.

Daarbij kwam nog bij dat ik al enkele maanden een studie aan het volgen ben [ eBook ] in pdf bestand, namelijk een studie Professioneel Web Pagina bouwen, en dit allemaal op mijn leeftijd HI.

Maar ik vraag mij nu wel, alweer af wanneer Versie 4.0 Actief wordt voor de leden, ik wacht met smart af Geert.

Versie 3.0 was en is nog wel heel leuk om ermee te werken, maar Versie 3.0 is te gemakkelijk voor mij, komt door mijn vroegere studie:

PE0.xxx, bij de VERON als is het wel weer jaren geleden dat ik deze studie volgde Geert.

Ik ga toch binnen kort weer eens uitluisteren Geert, en misschien wordt ik dan toch weer verleid om actief TX/RX te gaan plegen.

Maar al het dit jaar niet meer lukt om met Versie 4.0 te kunnen gaan werken, blijf ik toch lid.

Ik heb een te mooie CALL 19hs1511. Die ik ook gebruik in mijn Web Pagina's Geert.


Sorry Geert voor mijn lang verhaal.

Het allerbeste met U en uw Fam, maar ook met al onze OLD MEM'S / OLD WOMEN'S.

GROETJES van Ben. .
Re: Hamsphere 4.0-Testphase.
2014-09-30 22:25
Moderator
Registered: 14 years ago
Posts: 238
Hi Ben
Ja lang niet gehoord ,gezien
Hier kan je het downloaden.

http://hs4.hamsphere.com/download

Tot Horens
Gr Geert
Re: Hamsphere 4.0-Testphase.
2014-10-07 16:52
Registered: 14 years ago
Posts: 10
Beste Geerd hoop dat je me kunt helpen Na heel veel problemen met mijn paypal eindelijk alle spullen gekocht voor mijn supper tranceiver te maken wand hamsphere 4 is een droom en werkt fantastisch Maar nu als ik in de editer ben zijn er een paar dingen die kan ik niet verplaatsen soms wel maar toch zelden zoals het trugzetten van de handvaten gaat ook niet Als alles het niet deed kon ik het nog begrijpen maar de rest verplaatst zich wel Nu ben ik dus altijd bijna klaar en ja hoor 2 stukken of een stuk kan ik weer niet verplaatsen ik vind het erg Geerd en kom er niet uit wat het is Is dit een veel voorkomend probleem wat ik kan verhelpen Ik hoop snel iets te horen gr Geerd 19HS291 Hans Heerlen
Re: Hamsphere 4.0-Testphase.
2014-10-07 20:29
Registered: 14 years ago
Posts: 10
19HS291 Wrote:
-------------------------------------------------------
> Beste Geerd hoop dat je me kunt helpen Na heel
> veel problemen met mijn paypal eindelijk alle
> spullen gekocht voor mijn supper tranceiver te
> maken wand hamsphere 4 is een droom en werkt
> fantastisch Maar nu als ik in de editer ben zijn
> er een paar dingen die kan ik niet verplaatsen
> soms wel maar toch zelden zoals het trugzetten van
> de handvaten gaat ook niet Als alles het niet
> deed kon ik het nog begrijpen maar de rest
> verplaatst zich wel Nu ben ik dus altijd bijna
> klaar en ja hoor 2 stukken of een stuk kan ik weer
> niet verplaatsen ik vind het erg Geerd en kom er
> niet uit wat het is Is dit een veel voorkomend
> probleem wat ik kan verhelpen Ik hoop snel iets te
> horen gr Geerd 19HS291 Hans Heerlen
Re: Hamsphere 4.0-Testphase.
2014-10-07 20:34
Registered: 14 years ago
Posts: 10
Geert alles opgelost fout gevonden lol gr Hans mijn supper tranceiver is klaar hoi hoi toch niet slecht voor een oude man zoals mij hihi en het werkt als de echte wereld en met 40jaar ervaring moet ik dat toch weten ok bedankt want zonder zo een mensen als jou was het niet gelukt
compliment voor al je zorgen en hulp tot laters
Re: Hamsphere 4.0-Testphase.
2014-10-13 16:23
Moderator
Registered: 14 years ago
Posts: 238
Hoi Hans
Sorry dat ik ZO LAAT reageer, maar ik was in Nederland waar ik geen internet had, alleen zo nu en dan mobil.
Ben blij te horen dat alles werk.
tot horens.
Gr Geert
Re: Hamsphere 4.0-Testphase.
2014-10-17 18:38
Registered: 14 years ago
Posts: 10
13HS575 Wrote:
-------------------------------------------------------
> Hoi Hans
> Sorry dat ik ZO LAAT reageer, maar ik was in
> Nederland waar ik geen internet had, alleen zo nu
> en dan mobil.
> Ben blij te horen dat alles werk.
> tot horens.
> Gr Geert
Re: Hamsphere 4.0-Testphase.
2014-10-17 18:48
Registered: 14 years ago
Posts: 10
Geert ik heb een vraag omdat ik engels wel vloeiend versta maar niet kan schrijven.
Ik ben zo enthousiast dat ik wel eens een qsl kaart op fb bij hs 4 zet maar nu heb ik het niet goed kunnen begrijpen er was in het engels ergens een discusie over dat thema mag dat niet is de vraag ik wil absoluut niet iets doen en me aan de regels houden Ik zou het wel jammer vinden want iedereen wil toch zijn speciale kaart zoals ik vandaag had uit china laten zien Nu heb ik de rest maar verwijderd ik waat gelukkig nu hoe het moet want de kaart van China was al weg ik weet bij God niet hoe of door wie Wil je me daar even over terug schrijven en als het niet mag dan kunnen ze het toch even aangeven ergens wand er staan zoveel slechte vervelende dingen op fb maar dit is toch prettig maar als het niet mag leg ik me daar natuurlijk bij neer Ok Geert hoop het van jou te horen gr 73 Hans 19HS291
Re: Hamsphere 4.0-Testphase.
2014-10-17 19:58
Moderator
Registered: 14 years ago
Posts: 238
Hallo Hans
Hier de link voor de QSL kaarten , is niet ZO een probleem dat ze ergens anders staan.

https://www.facebook.com/groups/1420003911568854/

Gr Geert
Re: Hamsphere 4.0-Testphase.
2014-10-17 20:06
Registered: 14 years ago
Posts: 10
Dank je voor de snelle reactie gr Geert
Re: Hamsphere 4.0-Testphase.
2014-10-20 20:08
Registered: 14 years ago
Posts: 10
Fritz hier met Hans 19hs291 Ik had vandaag een 2de oscillescoop geplaats omdat als ik het logbook open die andere niet meer zie maar volgens mij kan het er maar een doen klopt dat Zou jammer zijn heb ik er nl niets aan wist ik nl niet Ok fritz hoor wel van je gr Hans
Sorry, only registered users may post in this forum.

Click here to login

© HamSphere AB, All Right Reserved.