Corona Admin
Loading...
Forum List Message List Search
CALLSIGN VRAAG
2013-08-26 20:42
Registered: 10 years ago
Posts: 10
ik ga binnenkort naar Cuba en wil daar proberen hamsphere ergens te installeren zodat ik vanuit Cuba verbindingen kan maken.
kan ik mijn eigen callnaam gebruiken en de qth aan passen. of moet ik een trailcall aanvragen maar dan kan ik mijn emailadres niet gebruiken, omdat deze op de NL call staat.
wie kan mij tips geven over zenden met hampshere op een vakantie qth en over het installeren ervan?
Re: CALLSIGN VRAAG
2013-09-03 20:59
Moderator
Registered: 14 years ago
Posts: 238
Hallo Roy
Je kan Hamsphere gewoon gebruiken in Cuba.
BV 88/19HS1795

of

19HS1795/P

Geen Trial aanleggen, dat brengt niks.
Nu krijg je gewoon de verbindings QSL-kaarten op je eigen email.

Maar wel een mooi Cubaans kaartje maken he !!

Gr Geert
Re: CALLSIGN VRAAG
2015-01-30 14:38
Registered: 12 years ago
Posts: 5
ben eigenlijk een morse-man maar ik heb een mic gekocht, werkt nog ook, maar ik hoor die mensen wel met elkaar praten maar ik versta er geen woord van, waar kan dat aan liggen? Heb ook een first class headphone, doofheid is het ook niet want ik hoor ze wel luid en duidelijk ,maar ik blijf verstoken aan wat ze zeggen/bedoelen whatsoever,

helpie,
mar 19hs346, 73
Re: CALLSIGN VRAAG
2016-06-29 07:23
Registered: 8 years ago
Posts: 4
Graag wil ik weten of ik mijn callsign kan veranderen mijn callsign is nu 16HS1495 EN IK WIL HET OM ZETTEN NAAR VE1TA65 DAN WEET IK DAT IK NIET MEER WORD LASTIG GEVALLEN DOOR DE CALLSIGN DIE BEGINNEN MET 16HS GRAAG HOOR IK VAN U OF HET OM GEZET KAN WORDEN EN OF HET AL IS GEDAAN;


GOOD DX AND GODBLESS YOU

record0
play0
qsl/qso
Re: CALLSIGN VRAAG
2016-08-24 20:45
Moderator
Registered: 14 years ago
Posts: 238
Hallo

Nee Sorry,is niet mogelijk,we gebruiken alleen HAM calls en Hamsphere callsigns
Sorry, only registered users may post in this forum.

Click here to login

© HamSphere AB, All Right Reserved.