Corona Admin
Loading...
Forum List Message List Search
Bezahlung Hamsphere/ Pay to Hamsphere
2012-05-30 21:15
Registered: 11 years ago
Posts: 17
Hallo ich bin 13HS1051 Andreas

Ich wollte mich erkundigen da ich ja noch die Test Version von Hamsphere habe, wie ich das Geld für die Hamsphere Vollversion überweisen muss und ob auch ausgedrückte Kontoauszüge anerkannt werden oder nur direkt aus dem Bankautomaten. Und wie lange dauert es bis ich meinen Vollen Account nutzen kann und ob eich mein Callsign behalten kann oder bekomme ich ein neues zugeteilt.


Bitte und Hilfe
Danke 73 Andreas

Pay to Hamsphere

Hi I'm Andreas 13HS1051

I wanted to ask me because I've still got the trial version of HamSphere, as I have to transfer the money for the full version HamSphere and whether expressed or statements will be accepted only directly from the ATM. And how long it may take until I use my account and whether solid calibration can keep my call sign and I get assigned a new one.


Please help
73 Thank you Andreas


Update: Hat sich erledigt, alles war bestens und bin nun stolzer Subscriber. Es wurde sehr schnell und problemlos auf die Überweisung reagiert. Nach 20 Minuten hatte ich die Bestätigung und war freigeschaltet.

Has done, everything was perfect and now am a proud subscriber. It has responded very quickly and easily on the transfer. After 20 minutes I had the confirmation and was released.
Sorry, only registered users may post in this forum.

Click here to login

© HamSphere AB, All Right Reserved.